Idaman - Miqbal GA


Miqbal GA

pengenku iso dadi idaman
nanging kok aku ora seragaman
kerjane aku iseh serabetan
bayare aku iseh pas pasan

nuruti kabeh penjalukanmu
tak rewangi ra mangan seminggu
seko kuwi koe dadi ora love you
pancen aku dudu wong duwe

bedo karo de’e sing menang sak kabehe
bondo dunyo ra sepiro, ora nduwe opo opo
sadar diri aku mesti mbok larani
pengenku iso dadi idaman

nanging aku kok ora seragaman
kerjane aku iseh serabutan
bayare aku iseh pas pasan
nuruti kabeh penjalukanmu

tak rewangi ra mangan seminggu
seko kuwi koe dadi ora love you
pancen aku dudu wong duwe
bedo karo de’e sing menang sak kabehe

bondo dunyo ra sepiro, ora nduwe opo opo
sadar diri aku mesti mbok larani
pengenku iso dadi idaman
nanging aku kok ora seragaman

kerjane aku iseh serabutan
bayare aku iseh pas pasan
nuruti kabeh penjalukanmu
tak rewangi ra mangan seminggu

seko kuwi koe dadi ora love you
pengenku iso dadi idaman
nanging aku kok ora seragaman
kerjane aku iseh serabutan

bayare aku iseh pas pasan
nuruti kabeh penjalukanmu
tak rewangi ra mangan seminggu
seko kuwi koe dadi ora love you

tanpo koe aku biasa wae

available on Telegram t.me/liriklaguok
Related : Idaman - Miqbal GA .