Aku Pantes Diperjuangke - Lara Silvy


Lara Silvy

aku ngerti isyarat teko motomu
aku ngerti aku berharga untukmu
yo mung aku sing nggawe atimu tenang
yo mung aku teko peteng dadi padang

ra tau tak larani atimu
ra tau tak blenjani janjiku
tak jogo atimu, tresnomu
aku pantes dipertahanke

aku pantes diperjuangke
mergo aku ngerti carane
menyayangi dirimu
aku iso ngendeg tangismu

aku iso nukulke esemmu
aku iso dadi sembarang
opo sing dadi kekarep atimu
aku ngerti isyarat teko motomu (teko motomu)

aku ngerti aku berharga untukmu
yo mung aku sing nggawe atimu tenang
yo mung aku teko peteng dadi padang
ra tau tak larani atimu

ra tau tak blenjani janjiku
tak jogo atimu, tresnomu
aku pantes dipertahanke, aku pantes diperjuangke
mergo aku ngerti carane menyayangi dirimu

aku iso ngendeg tangismu, aku iso nukulke esemmu
aku iso dadi sembarang, opo sing dadi kekarep atimu
aku iso dadi sembarang, opo sing dadi kekarep atimu

available on Telegram t.me/liriklaguok
Related : Aku Pantes Diperjuangke - Lara Silvy .